Pozycjonowanie

Najważniejsze informacje:

Ile kosztuje reklama?
Jak wygląda umowa?
Szczegółowa wycena usługi
Najczęściej zadawane pytania
Nowe funkcje wyszukiwania w Google

Dodatkowe informacje

Ile kosztuje reklama?
Jak wygląda umowa?
Szczegółowa wycena usługi
Najczęściej zadawane pytania

Szybki kontakt

bbSoft WebDesign
tel: 71-355-71-51 (09:00 - 16:00)
fax: 71-355-71-51 (24/h)

NIP: 897-111-81-39
REGON: 933018414


Jakie zmiany zagościły na stałe w wyszukiwarce Google?

Wyszukiwarka Google ciągle udoskonala swoje algorytmy wyszukiwania i dopasowuje wiele elementów w taki sposób, aby ułatwić użytkownikowi poruszanie się po wynikach wyszukiwania, a jednocześnie przedstawić najbardziej trafne wyniki.

Niestety, nie wszystkie zmiany są korzystne dla osób, które pozycjonują swoją stronę WWW, ale musimy się godzić z takim obrotem sytuacji.

Aktualnie wyszukiwarka Google wprowadziła dość istotne (bardziej wizualne niż techniczne) zmiany w prezentacji wyników.

1.
Istotną zmianą, jednocześnie dość atrakcyjną jest wprowadzenie prezentacji strony w formie screenshots (zrzut ekranu), która pojawia się dopiero po naciśnięciu małej "lupy" pojawiającej się przy tytule strony internetowej. Wyszukiwarka Google sama dokonuje zrzutów ekranu strony internetowej więc niepojawienie się grafiki oznacza, że Robot Google jeszcze takiego zrzutu nie wykonał. Jako firma pozycjonująca nie mamy wpływu na tę funkcjonalność.

2.
Kolejną dużą zmianą jest lansowanie przez wyszukiwarkę Google, swojej usługi typu Google Maps.
Jeśli strona internetowa posiada indywidualny wpis w Google Maps to dodatkowo przy niektórych frazach może pojawić się rozszerzenie wpisu z linkiem do Google Maps. Ta funkcja również zdaje się być interesująca.


Nowa funkcjonalność w postaci dopisanych linków Google Maps jest częścią wyników naturalnych wyszukiwarki Google, oznacza to, że jeśli strona WWW jest wysoko w wynikach wyszukiwania a dodatkowo posiada wpis w Google Maps to może pojawić się w wynikach wyszukiwania z rozszerzonym opisem i dodatkowym linkiem do Google Maps. Te wyniki są nadal częścią wyników naturalnych więc tak samo jak dotychczas podlegają pozycjonowaniu.

Nowe funkcje Google Maps pojawiają się tylko w przypadku fraz połączonych nazwą miasta. Nie dotyczy to jednak wszystkich fraz i wszystkich miast.

Jeśli firma z nami współpracująca w zakresie pozycjonowania strony POSIADA swój wpis w Google Maps to te wpisy są normalnie zliczanie, gdyż są częścią naturalnych wyników, które generuje Google i taka strona WWW może pojawić się w tej części wyników z zaznaczonym linkiem do Google Maps.

Jeśli firma z nami współpracująca w zakresie pozycjonowania strony NIE POSIADA dodatkowego wpisu w Google Maps to ta część wyników nie będzie brana pod uwagę podczas zliczania wyników wyszukiwania z obiektywnych względów - nie ma możliwości, aby strona firmy pojawiła się w tej części wyników właśnie z uwagi na brak wpisu w Google Maps (tych wpisów dotyczy rozszerzony opis strony w wynikach wyszukiwania).

Jeśli Państwa firma nie jest dodana do spisu Google Maps możemy w ramach współpracy taki wpis dodać bez dodatkowych zobowiązań czy kosztów. Dodanie wpisu firmy jest stosunkowo proste i niewątpliwie poprawia wizerunek firmy w sieci, dlatego tym bardziej zachęcamy do wykonania tej czynności.

Szybki kontakt:

W razie dodatkowych pytań służymy naszą wiedzą i doświadczeniem,
pytania prosimy składać telefonicznie: 71-355-71-51 od 9:00 do 16:00

Ocena: 4,98 Głosów: 936

Czym jest pozycjonowanie strony?

Co to takiego pozycjonowanie?
Ile kosztuje reklama?
Jak wygląda umowa?
Cennik usługi pozycjonowania?
Szczegółowa wycena usługi
Nasze referencje
Google+ | Polityka Prywatności | Mapa serwisu | Kontakt
Pozycjonowanie stron
© Agencja reklamowa - bbSoft WebDesign 2004-2016.
Google+